Nytt utseende – samma blogg

Notis.

Nytt utseende – samma blogg.

Bloggen får nu ett nytt tema. Det gamla temat (Regulus) var jag jättenöjd med, men jag retade mig ständigt på den font som brödtexten hade. Detta nya tema (Enterprise) är inte riktigt lika ”mysigt”, men fonterna är mycket bättre och mer lättlästa. Det finns flera andra fördelar med detta tema; t.ex. kommentarsdelen för användare ser också mycket bättre ut.

Du som läsare får stå ut med att småsaker eventuellt kommer ändras lite här och var i det nya temat.

Jag kommer också att börja dela upp mina inlägg i två kategorier; artiklar (längre inlägg) och notiser (kortare inlägg).

Om De Tystas Röst
De Tystas Röst - Politisk Reflektion & Opinion.

Kommentera

